Fundació Alorda-Derksen

La FUNDACIÓ ALORDA-DERKSEN, anomenada també AD, és fruit de la passió per l'art en totes les seves facetes i, principalment, per les avantguardes contemporànies internacionals.

Aquest interès el comparteix tota la família ALORDA-DERKSEN, liderada per Manuel Alorda i Hanneke Derksen que, des del 1966, van començar a col•leccionar obres d'art de diferent naturalesa. Actualment la Fundació acaba d'editar dos llibres magnífics: PLATERIA DE LOS SIGLOS XIV-XVIII de Cristina Esteras Martín i MARCOS DE LOS SIGLOS XVI-XVIII d’Horacio Pérez Hita.

La passió per l'ART CONTEMPORANI és, en aquests moments, l'afició dels sis membres de la família, Manuel i Hanneke, a més dels seus quatre fills, que administren els fons d'una gran col•lecció internacional dins d'aquesta nova Fundació privada.

L'objectiu de la Fundació és fomentar a Barcelona l'interès per l’art contemporani internacional i impulsar-ne el coneixement, oferint així a la ciutat un nou espai de referència internacional dins el món de l'art contemporani.

Gràcies a les aportacions de Kettal, la Fundació pot exposar art internacional al centre de la ciutat comtal.

Per concertar visitra
    truqueu al 932726250